duminică, 8 iulie 2012

buchetul

l-am gasit pe masa din curte, intr-o vaza improvizata dintr-o sticla de plastic taiata, la intoarcerea de la plimbare.
Ai pus flori pe masa? ma intreaba P.
Nu! Ce flori?
Sunt niste flori pe masa, in vaza.
Da???

N-aveam mesaj telefonic, nici email, cum ca cineva ne-ar fi cautat. Lyse trecuse de dimineata cu bicicleta si nu vine aproape niciodata fara sa anunte. Ar putea insa fi stilul ei, caci si ei ii plac florile. Ar putea fi Michel, dar buchetul lui Michel ar veni cu vaza cea mai deosebita din cate exista, plus cu o felicitare(de obicei cea mai deosebita din cate exista). Deci nu.

Pare si stilul lui cumnatu', dar e saracu' atat de ocupat in perioada asta incat sigur nu-i arde de cules flori. Ovidiu, prietenul meu de la Toronto imi mai aduce flori, dar de obicei in ghivece si ultima data m-a avertizat ca va veni cu un bonsai de la Toronto, caci ultima floare era pentru ca nu gasise bonsai la Montreal(n-am inteles de ce bonsai, da' nu-i bai). Si de la bonsai la flori de camp/de gradina e cale lunga... plus ca mi-ar fi telefonat sa-mi spuna ca e la Montreal.

Ar putea fi vecinul nostru caruia ii mai scot tomberonul de gunoi in strada sau il bag in curte cand nu e acasa(vad dupa masina). Ba de vreo doua ori i-am scos reciclajul care vine o data la doua saptamani si pe care mie nu-mi place sa-l pierd(ne spusese ca e plecat). Calatoreste mult(are si o casa la tara, undeva), e pensionar dar mai are un serviciu/business part-time si face si ceva benevolat pe la un club(ne invita sa ne inscriem la un moment dat).
Ar putea fi el pentru ca ne intelegem bine, ii tot dadea verdeturi/salata lui Patrick iar eu ma conversez cu el in materie de gradinarit, plus ca ne tunde gazonul pe o fasie care ne apartine, dar care e lipita de terenul lui. Insa el n-a intrat niciodata la noi(sigur ca nici nu putea pentru ca aveam gard, dar acum am inceput sa-l dam jos) si in plus pe seara nu parea sa fie acasa.

Buuun, ar mai putea fi amicii mei care stau la 3 case mai incolo, carora le plac ca si mie florile si care au curtea plina de ele, dar pareau sa aiba invitati-copii azi, era o intreaga trupa de soc la cei 3 ingerasi infiati ai lor.

Pana una alta insa, am pus florile intr-o vaza adevarata si le-am bagat in casa, sa ne bucuram de ele. Ce bine-ar fi dac-am face genul asta de surprize simple, mai des, celor care ne sunt dragi. Vom afla probabil maine raspunsul la enigma.

20 de comentarii :

  1. frumos gest ;)
    Noi primim de la vecini lucruri pt fetita. le gasim agatate de clantza usii/langa usa. Unele stiu ca ni le lasa administratora, chiar a zis, dar alte cartonase de la supermarketuri ...nu stim de la cine sunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am vazut mesajul, scuze!(Sa incerci de curiozitate sa comentezi cu alt nume Arakelian 1, etc, sa vad daca te mai baga la spam).

      Cand locuiam la bloc, unul din angajatii blocului era Dimitri grecul, care avea copii mici. Cum noi nu aveam, ma obisnuisem ca la fiecare sarbatoare(Paste, Craciun), sa ii fac un mic pachetel cu dulciuri(de multe ori le primeam de la serviciu). Imi spunea ca cei mici se bucura si chiar asteapta pachetelul meu. :)

      Ștergere
    2. off topic: cora, nici nu mai bag numele, e automat trimis de browser. Nu numai la tine se duce in spam...nu stiu de ce :D

      Ștergere
  2. Vezi, UN buchet surpriza si MULTE persoane la care te gandisi. Un buchet, si multe povesti. Un buchet si o zi aproape perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, da, o zi si o seara f. placuta!
    a doua surpriza, prietenul meu de la Toronto m-a sunat in dimineata asta(n-a fost el cu florile) sa-mi spuna ca s-a intors din ro(desi uitase sa-mi spuna ca plecase), da' cica sa stiu totusi c-a venit. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu cred, dar nu din cauza de vaza+ apa, astea le putea improviza oricine la noi in curte. :)

    o fi catelul sau/si pisoiul, au vrut sa ne faca o surpriza. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. m-ar lua cu racori sa vad c-a intrat cineva in curte cand nu era nimeni acasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. cand am fost prima data la parintii lui P in vizita(cu multi ani in urma), m-a socat faptul ca desi aveau poarta din fier forjat si un gard zidit, jumatatea curtii era complet deschisa spre strada, oricine putea intra si iesi in voie... aveam sa aflu spre stupoarea mea ca poarta si gardul-zid erau pur ornamentale, mergeau la fix cu arhitectura.

    cand ne-am mutat aici aveam gard inalt de 2m si eram obligati sa tinem curtea inchisa din motive de piscina adanca, visul lui P era sa deschida curtea spre vecini. acum oricine poate intra, traversa, iesi in voie... lumea e f. relax din punctul asta de vedere. hahaha si ca sa vedeti ce-am facut, eu am traversat din strada cealalta, cu plasele pline, prin curtea vecinului de alaturi-pensionarul si prin cea a vecinului lui din spate. veneam de la alimentara si ca sa ajung de acolo la noi, trebuie sa fac un mare ocol... de obicei il fac, dar cateodata o mai tai drept, daca sunt plasele pline. :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. deci fix ca in copilarie. Singura frica erau cainii dezlegati.

    RăspundețiȘtergere
  8. Flori de camp, nu oricine ar putea s-aduca flori de camp... cel putin nu la Bucuresti. La tara imi culegeam deseori si mamaia imi spunea sa nu-i mai aduc fan in casa. Deh, alte vremuri, alte nostalgii...

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt o combinatie camp/gradina, cred... tocmai dupa ce vorbeam la tine de florile de camp. :)

    de ce zici de bucuresti? tu locuiesti la bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  10. " Nu numai la tine se duce in spam...nu stiu de ce :D"

    :)
    Pai stii ce zice detectorul de SPAM... Uite un armean / o armeanca! Precis vrea sa vanda ceva! Tzushti cu el in SPAM!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Arakelian, Dragos te necajeste, promit sa caut mai des in spam, in caz ca vrei sa-i raspunzi. :))

    Dragoshe, daca esti dragut cu Arakeliana, poate iti da bomboane adevarate belgiene, nu de-alea de pe blogul tau, de sub coada dromaderului.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Las' ca stiu ca ea stie de gluma. Altfel nu indrazneam. Bomboane belgiene? Neah... Mie-mi plac bomboanele agricole oltenesti din Germania ... Chiar, care-or fi oltenii germanilor, ca ai francezilor parca-s gasconii iar ai americanilor texanii... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. te rog sa nu ma compari cu un texan, da? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. "Chiar, care-or fi oltenii germanilor, ca ai francezilor parca-s gasconii iar ai americanilor texanii..."
    "te rog sa nu ma compari cu un texan, da?"

    @Cora: din discutia de mai sus trag concluzia (gresita oare?)ca ai ceva cu oltenii! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Lebada- Nimeni nu e perfect... nici chiar eu. (zise ea cu modestie) :)
    Tu esti ardeleanca? Daca da, de unde?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu sunt ardeleanca. Unde am lasat sa se-nteleaga asta?

    RăspundețiȘtergere
  17. Nicaieri, era un guess, ma gandeam ca esti fie ardeleanca, fie maramureseanca. Dar ai putea foarte bine sa vii si de dincolo de Prut sau din sud, din est... cum poti f. bine sa fii japoneza. :)

    RăspundețiȘtergere